CASE STUDY
The Client
Ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα Online Φαρμακεία της Αττικής επικοινώνησε μαζί μας με στόχο
• τον εμπορικό εκσυγχρονισμό,
• την ενδυνάμωση του Brand,
• τη βελτιστοποίηση λειτουργικών διαδικασιών.
The Challenge
Σε έναν κλάδο με ραγδαία ανάπτυξη και μεγάλο ανταγωνισμό, η πρόκληση ήταν να αναδείξουμε ένα δυναμικό E-shop: πάνω από 5000 προϊόντα, πολλαπλοί προμηθευτές και brands και ένα σύστημα διαχείρισης που θα υποστηρίζει πλήρως ένα ιδιάιτερα απαιτητικό δίκτυο αγορών – πωλήσεων – διανομών – αποθήκης.
Τα προβλήματα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε:
• Υψηλό Downtime Ιστοσελίδας
• Χαμηλές Κατατάξεις Οργανικών Αποτελεσμάτων
• Υψηλό Cost Per Revenue (CPR) σε PPC Campaigns
• Ελλιπής εικόνα σε social media
• Μεγάλη καθυστέρηση στην επίλυση καθημερινών θεμάτων κι επικοινωνίας
Our Solutions:
1. Ανακατασκευή της ιστοσελίδας με βελτιστοποίηση της ταχύτητας (Website Speed Optimization), του περιβάλλοντος περιήγησης (UX Design) και της διαδρομής μετατροπής του πελάτη (UI Design).
2. Κατασκευή Custom Πλατφόρμας διαχείρισης προϊόντων & ολοκληρωμένη διασύνδεση με ERP.
3. Υλοποίηση Ενεργειών SEO και high-quality content για άμεση αύξηση οργανικών κατατάξεων.
4. Επεξεργασία και προσαρμογή PPC Campaigns (Google & Facebook) παράλληλα με δημιουργία Remarketing / Dynamic Retargeting για βελτιστοποιημένη στόχευση και μείωση του CPR.
5. Βελτιστοποίηση χρόνου απόκρισης σε αιτήματα πελατών.
6. Παραμετροποίηση στατιστικών αναλύσεων με βάση καθορισμένα KPIs (CPR, CPA, Revenue / Sale).
Our Results
Organic Results




Αποτέλεσμα:
Το αποτέλεσμα των συνδυαστικών ενεργειών Online Marketing είχε άμεση επιρροή στα οργανικά αποτελέσματα, με 100% αύξηση επισκεψιμότητας και 58% αύξηση συναλλαγών μέσα στο 1ο τρίμηνο υλοποίησης. Η συνολική αύξηση στους 18 μήνες άγγιξε το 370% σε επισκέψεις χρηστών και 79% αύξηση εσόδων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πριν την έναρξη των ενεργειών.